LSP.Expert for translators

We translators would rather spend time refining well-crafted, impactful texts and enjoying a nice cup of coffee (or tea) than managing projects or invoices, right? And yet, administration is a necessary evil when it comes to establishing a thriving and rewarding business. Well, forget Excel spreadsheets, sticky notes, and convoluted software. Meet LSP.expert, the one-stop translation management solution with everything a linguist needs to get things done quickly and seamlessly. No more, no less. 

LSP.expert is an all-in-one tool that helps freelance translators and translation agencies manage their jobs, invoices, quotes, clients, suppliers, etc. in just a few clicks. Our goal is to help our users save time and keep a clear view of their activity (thanks, among other things, to a lot of interesting reports). We will guide you through the biggest functionalities of LSP.expert, doing everything with you from scratch, so that you can become more productive and stop losing time on the administrative part of your activity.

In this webinar you will discover how LSP.Expert can help you spend less time managing your business to focus on what you’re really good at: drinking coffee (or tea).

Contents:

  1. Meet the team
  2. LSP.expert, one-stop translation management system
  3. Features that help translators get things done (jobs, projects, clients, rates, quotes, invoices, expanses, time tracking, outsourcing, reporting, and other perks)
  4. Versions and plans
  5. Q&A

 

Anne-Sophie is a freelance translator, copywriter and speaker. This Jane of all trades is always on the lookout for tools and strategies helping her better manage her busy days. That’s how she stumbled upon LSP.expert. After becoming a user and falling for the software, she joined the team to share the love with fellow linguists.  

Aan deze activiteit zijn de volgende punten en kenmerken toegewezen

 
Accreditatie
 
Competenties
Technische competentie
Contacturen
1,50
Voorbereiding
 
Totaal
1,50

Meer informatie over bijscholingspunten vindt u hier.

Webinar
Het webinar wordt gehouden op 13 januari 2020 van 20:00 tot 21:30 uur (time converter).
Uiterlijk 24 uur voor de start van het webinar ontvangt u een unieke link waarmee u kunt registreren en inloggen op het webinarplatform en het webinar kunt bijwonen. Webinars zijn interactieve presentaties (live), die ondersteund worden door een PowerPoint op uw scherm.
Tijdens het livewebinar kunt u (schriftelijk) vragen stellen aan de spreker.

Opname
U ontvangt uiterlijk 24 uur na het livewebinar de opname en kunt deze gedurende 7 dagen afspelen.
U behoudt uw recht op pe-punten mits u de hele opname bekijkt en het evaluatieformulier invult. 
Tijdens de opnames kunt u géén vragen stellen aan de spreker.

Evaluatie
Voor de verstrekking van een certificaat cq. toekenning van pe-punten is het vereist dat u:
1) het livewebinar volledig volgt of achteraf de opname volledig bekijkt; én
2) het evaluatieformulier op uitgebreide wijze invult zodat daaruit blijkt dat u de opname daadwerkelijk integraal beluisterd heeft.

Het evaluatieformulier bevindt zich in Mijn KTV > Cursussen > Webinar > Evaluatie invullen.


Wat heb ik nodig om een webinar(opname) te bekijken?
Om een webinar of opname te kunnen beluisteren/bekijken, heeft u slechts een laptop/computer/tablet met een goede internetverbinding en geluid(sboxen) of een headset nodig. 

LET OP: de kortingsactie van 30 euro bij drie inschrijvingen, geldt niet voor webinars.

Datum: 16 jan. 2020
  • PE 1.5
  • 20:00
  • 25,- (excl. BTW)
  • online